Specialized Turbo Levo

Specialized Turbo Levo

„Nový rám. Nová baterie. Nový motor. Software z budoucnosti – nové Specialized Turbo Levo je zcela inovované a nejen, že nastavuje nový standard pro elektrokola, ono tím standardem je. Nové Levo si bere vše, co jsme se naučili při vývoji nového Stumpjumperu, a dělá z něj menší, lehčí, tužší a neskutečně schopný bajk. Podařilo se nám zvětšit dojezd o neuvěřitelných 40 % a vybavili jsme jej nejplynulejším, nejtišším a nejsilnějším motorem ve své třídě.“ – z webu Specialized.

Specialized Turbo Levo 29 2020 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

Asi u každého jiného kola bychom se chvástání na webu výrobce vysmáli. To ale neplatí pro Specialized Turbo Levo. Chcete zažít budoucnost cyklistiky? Tohle kolo vám to umožní. Chcete se při každé jízdě do kopce radovat jako malé dítě? S tímto kolem budete. A je úplně jedno, jestli jste již na nějakém elektrokole seděli nebo jste odpůrci elektrických kol – Turbo Levo vás dostane…

Specialized Turbo Levo je jednoznačný král elektrokol. Neuvěřitelný zážitek!

Strávili jsme 7,1 hodiny procházením recenzí kola Specialized Turbo Levo. Toto jsou vybrané názory majitelů a testerů:

8 důvodů koupit kolo Specialized Turbo Levo

  1. Všichni testeři byli nadšeni z jízdních vlastností kola po rovině a do kopců.
  2. Pro velkou část uživatelů je skvělá (v segmentu elektrokol) také obratnost kola.
  3. Ve většině situací si jezdci pochvalují tichý chod motoru, jeho velikou sílu a neznatelný nástup účinku.
  4. Spokojenost panuje také s výdrží baterie, která je schopna dosáhnout dojezd kolem 200 km.
  5. Technologie odpružení FSR patří k nejlepším v kategorii celoodpružených kol.
  6. Skvělé je dle majitelů také ostatní osazení kola.
  7. Zastánci minimalismu oceňují čistotu kokpitu a absenci většiny náznaků, že je Specialized Turbo Levo elektrokolo.
  8. Majitelé oceňují vlastní mobilní aplikaci Mission Control se všemi představitelnými údaji o jízdě, včetně navigace která bere při výpočtu trasy v potaz aktuální stav vaší baterie.

2 důvody nekoupit kolo Specialized Turbo Levo

  1. Hlavním negativem zmiňovaným testery je cena kola. Zvláště nejvyšší verze S-Works přesahuje svou cenou menší automobily.
  2. Přes veškerou snahu výrobce je Turbo Levo pro část uživatelů stále příliš těžké.

Vybrané parametry kola Specialized Turbo Levo

RámFACT 9m Carbon w/ M5 alloy rear triangle, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery
VidliceFox 36 Performance, 150mm travel
Zadní tlumičFOX FLOAT DPS Performance, 3-position adjustment, 52.5x210mm
ŘazeníSRAM S700, single-click lever
PřehazovačkaSRAM X1, 11-speed
KazetaSRAM XG-1175, 11-speed, 10-42t
MotorSpecialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor
BaterieSpecialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
BrzdySRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
PŘEHLED RECENZE
Rám
10
Jízda
10
Výbava
10
Poměr výkon/cena
10
Předchozí článekApache Quruk CX
Další článekScott Speedster Gravel