KTM Macina Kapoho (2018)

xxx

„Kolo se zvířecími instinkty. Kolo na hraně motorkářského zážitku. Kolo nabízející naprosté splynutí sil. Kapoho je vlajkovou lodí KTM. Představuje špičku všeho, co elektrokola znamenají. Beze zbytku z toho těží. Vysoký zdvih a nové technologie rámu a pohonu jej předurčují do extrémního terénu. Není překážka, před kterou by couvlo. Naopak, vždy najde další a další sílu.“ – z webu KTM

KTM Macina Kapoho 274 2018 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do
(Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

KTM znáte pravděpodobně hlavně jako výrobce terénních motocyklů. Výrobě kol se sice značka také věnovala, ale bylo poznat, že jde jen o okrajový business. S nástupem elektrokol ale v KTM zavětřili a připravili velmi zajímavou sérii kvalitních strojů, které v terénu nemají až tak daleko právě k motocyklům, a to především díky svému výkonu a schopnostem zdolávat téměř cokoliv se jim postaví do cesty. A nejlepší ze všech je v tomto model KTM Macina Kapoho.

KTM Macina Kapoho v sobě nezapře své motokrosové geny

Strávili jsme 4,5 hodiny procházením recenzí kola KTM Macina Kapoho. Toto jsou vybrané názory majitelů a testerů:

5 důvodů koupit elektrokolo KTM Macina Kapoho

  1. Zkušenějším terénním jezdcům se líbí kombinace 29“ kol vpředu a 27,5+ vzadu.
  2. Uživatelé jsou spokojeni s výkonem a chováním motoru Bosch.
  3. Při sjezdech jezdci ocení kvalitní čtyřpístkové kotoučové brzdy na obou kolech.
  4. Pozice při jízdě je pro většinu testerů pohodlná.
  5. Po vizuální stránce se kolo KTM Macina Kapoho většině majitelů velmi líbí.

4 důvody nekoupit elektrokolo KTM Macina Kapoho

  1. Některým nevyhovují poměrně úzká řídítka a s tím spojené nervózní chování kola.
  2. Odpružení zadního kola označilo pár majitelů jako citlivé, ale nekomunikativní. Jezdec tak neví, co se za ním děje.
  3. V těžším terénu často vadí příliš nízko umístěné pedály.
  4. Těžší jezdci mají problémy s nastavením zadního tlumiče.

Vybrané parametry kola KTM Macina Kapoho

Rám Macina Kapoho 27.5″, plně integrovaná baterie v rámu
Vidlice FOX 36 A Float, 160 mm
Tlumič FOX A Float DPX2
Řazení Sram EX1 8s Trigger
Přehazovačka Sram EX1 8
Kazeta Sram XG899 11-48
Motor Bosch Performance Line CX 36 V, 250 W / 600 W
Baterie Bosch 36 V / 13,8 Ah / 500 Wh
Brzdy Shimano Zee M640B, 203 / 180
PŘEHLED RECENZE
Rám
7
Jízda
6
Výbava
7
Elektropohon
8
Poměr výkon/cena
6